DTB
Telemático, Presencial
Descarga e envío do formulario
Tributario
Facenda
Si
Procedemento de devolución por prorrateo da taxa de lixos por cesamento de actividade por mor de resolucións administrativas posteriores ao primeiro estado de alarma do exercicio 2020.
Este procedemento só será de aplicación aos establecementos que figuran dados de alta no censo de actividades económicas no epígrafe 5.3.2 de hostalería e xa pagasen a taxa correspondente ao servizo de recollida e tratamento de lixo e residuos sólidos urbanos do exercicio 2020:
HOSTELERIA
GRUPO 671. SERVIZOS EN RESTAURANTES.
GRUPO 672. EN CAFETERÍAS.
GRUPO 673. EN CAFÉS E BARES, CON E SEN COMIDA.GRUPO
GRUPO 676. SERVIZOS EN CHOCOLATERÍAS, XEADERÍAS E HORCHATERÍAS.
GRUPO 681. SERVIZO DE HOSPEDAXE EN HOTEIS E MOTELES.
GRUPO 682. SERVIZO DE HOSPEDAXE EN HOSTAIS PENSIÓNS.
GRUPO 683. SERVIZO DE HOSPEDAXE EN PENSIÓNS E CASAS DE HÓSPEDES ASI COMO O DE ALOXAMENTOS TURÍSTICOS AGRÍCOLAS QUE NON SEXAN DECLARADOS COMO ACTIVIDADE COMPLEMENTARIA A UNHA ACTIVIDADE AGRICOLA, GANDEIRA Ou FORESTAL.
GRUPO 684. SERVIZO DE HOSPEDAXE EN HOTEIS APARTAMENTOS
Devolución Taxa Lixo 2020
Están lexitimadas para solicitar, ben por si mesmas ou por medio de representante, o beneficio fiscal, as persoas físicas ou xurídicas e as entidades a que se refire o artigo 35.4 da Lei 58/2003 que sexan suxeitos pasivos da taxa por prestación do servizo de recollida e tratamento de lixos e residuos sólidos urbanos.
Só será de aplicación ao sector de hostalería.
Usarase este procedemento para solicitar a devolución da taxa que se houbese devengado durante o peche consecuencia de resolucións ou disposicións administrativas posteriores ao primeiro estado de alarma
Ningún
Titular da Dirección de Área de Economía de Facenda e Réxime Interior
Forma de tramitación: declaración responsable
Normativas relacionadas
Modelo 118 declaración responsable e solicitude devolución taxa lixo COVID 19
Titularidade conta bancaria: Certificado de titularidade da conta bancaria
Domicilio fiscal e centro de traballo da persoa solicitante. Só en caso de opoñerse a que o concello consulte o dato
Declaración de alta no censo de actividades económicas da persoa solicitante. Só en caso de opoñerse a que o concello consulte o dato
Documentos relacionados
Os documentos especificados no apartado "Documentacion necesaria", para o beneficio fiscal que se vai a solicitar.
Deberá dispoñer de certificado dixital .
Unha vez cuberta a solicitude telemática (modelo 118) debe ter preparados os ficheiros que necesite, segundo especifícase na apartado "Documentación necesaria".
No proceso de presentación solicitaráselle que asine dixitalmente a documentación presentada (deberá dispoñer de Autofirma no seu equipo), polo que non é recomendable asinar previamente a solicitude ou outros documentos.
A través desta Sede electrónica municipal.
En aplicación do artigo 14.2 da Lei 39/2015, de Procedemento Administrativo Común, teñen a obrigación de realizar este trámite, a través da Sede electrónica:
a) As persoas xurídicas.
b) As entidades sen personalidade xurídica (asociacións, sociedades civís, comunidades de propietarios, etc).
c) Quen exerza unha actividade profesional para a que se requira colegiación obrigatoria, para os trámites e actuacións que realicen coas Administracións Públicas en exercicio da devandita actividade profesional. En todo caso, dentro deste colectivo entenderanse incluídos os notarios e rexistradores da propiedade e mercantís.
d) Quen represente a un interesado que estea obrigado a relacionarse electronicamente coa Administración.
IMPORTANTE:
Antes de aceptar continuar con esta tramitación, asegúrese de ter no seu computador o Modelo 118 declaración de responsable e solicitude devolución taxa lixo COVID 19, dispoñible nesta mesma páxina, debidamente cuberto, xa que deberá achegalo a continuación.
Para que a súa solicitude sexa tramitada deberá achegar, ademais do citado Modelo 118, a documentación xustificativa do tipo de beneficio solicitado que se indica na apartado "Documentación necesaria".
O prazo máximo en que debe notificarse a resolución será de 6 meses que se contará desde a data en que o documento de solicitude tivese entrada no rexistro xeral do Concello da Coruña (art. 104 da Lei Xeral Tributaria e art. 67 da *Ordenanza Xeral de Xestión*). Cando se produza a paralización do procedemento por causa imputable ao interesado, a administración municipal advertiralle que, transcorridos 3 meses, poderá declarar a caducidade do mesmo.
Desestimatorio
Contra a Resolución de concesión/denegación do beneficio fiscal poderanse interpoñer os seguintes recursos:
Non se poderán simultanear ambos os recursos, de producirse esta situación tramitarase o presentado en primeiro lugar e declararase inadmisible o segundo (art. 222 dá Lei 58/2003)
Outras versións
Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible