Coruña CULTPRESCO
Telemático
Tramitación electrónica
Axudas, becas e subvencións
Sector público, Cultura e ocio
Cultura
Si
Axudas de creación artística para artistas individuais empadroados no Concello da Coruña.
Teléfono de información directa: 981 184 200
2021 Axudas de creación artística para artistas individuais empadroados no Concello Coruña no ano 2021 (Liña 3 PRESCO)
Dende o 01/09/2021 ata o 15/09/2021
Poderán ser beneficiarios das axudas as persoas físicas e maiores de idade que reúnan os seguintes requisitos
Ningún
Alcaldía
Normativas relacionadas
Documentos relacionados
En aplicación do artigo 14.2 da Lei 39/2015, de Procedemento Administrativo Común, teñen a obriga de realizar este trámite a través da Sede electrónica:
a) As persoas xurídicas.
b) As entidades sen personalidade xurídica (asociacións, sociedades civís, comunidades de propietarios etc).
c) Quen exerza unha actividade profesional para a que se requira colexiación obrigatoria, para os trámites e actuacións que realicen coas Administracións Públicas en exercicio da devandita actividade profesional. En todo caso, dentro deste colectivo entenderanse incluídos os notarios e rexistradores da propiedade e mercantís.
d) Quen represente a un interesado que estea obrigado a relacionarse electronicamente coa Administración.
https://sede.coruna.gob.es/opensiac/action/tramitacion?method=enter&id=1182
Con data 2/12/21 asínase a resolución definitiva á concesión das Axudas á Creación artística para artistas individuais empadroados na Coruña , ano 2021 , dentro do plan de reactivación económica da Coruña - PRESCO 2 , o que se publica nesta Sede electrónica , para o seu coñecemento.
Pode consultar o documento da Resolución nos apartado DOCUMENTOS RELACIONADOS, dentro da lapela de PRESENTACIÓN.
Desestimatorio
Unha vez revisada a documentación achegada e emitido informe pola mesa de valoración, o órgano instrutor formulou proposta de resolución provisional, debidamente motivada. Dita resolución publicouse no taboleiro de edictos electrónico do concello e nela indícase a listaxe de persoas beneficiarias e a puntuación outorgada.
A publicación inicia o cómputo dun prazo para alegacións que será de dez (10 días hábiles), isto é, desde o 9 ao 22 de novembro ambos os incluídos.
As persoas interesadas que desexen formular alegacións, poderán utilizar o procedemento de Sede electrónica Achega de documentación . Así mesmo, para a achega da documentación solicitada na resolución provisional aos beneficiarios, poderán utilizar ese mesma ligazón.
Despois de examinar as alegacións presentadas, o órgano instrutor ditará a proposta de resolución definitiva.
A continuación, as persoas propostas como beneficiarias deberán aceptar ou renunciar á axuda. Entenderase que aceptan dita se, transcorrido o prazo de dez (10) días hábiles, non renunciasen de maneira expresa.
A resolución definitiva publicarase por mesmos medios e lugares que a resolución provisional.
Recursos posibles:
Outras versións
Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible