Concello da Coruña

Concello da Coruña
Iniciar sesión

* Procedemento excepcional: Achega de documentación PRESCO con problemas técnicos.

2020 * Procedemento excepcional: Achega de documentación PRESCO con problemas técnicos.

Inscricións:

Pechado

Ata o 30/09/2021

Páxina web:

Tramitar en liña

Procedemento excepcional:

  • Deberase utilizar este trámite para presentar exclusivamente documentos previamente asinados e que non poidan presentarse mediante a corrección ordinaria dispoñible nesta Sede municipal.

Habilitouse este trámite ante os erros que poderían producirse ao asinar a presentación de documentos emitidos e asinados por Seguridade Social e Axencia Tributaria.

Canles:

Telemático

Tipo:

Axudas, becas e subvencións

Materia:

Sector público, Comercio

Órgano responsable:

Emprego, Empresa, Turismo, Porto, Mercados, Consumo

Vixente:

Si

Nivel de tramitacion electronica:

Tramitación electrónica

Sobre o procedemento

A quen vai dirixido?:

Solicitantes de axudas PRESCO que xa presentasen solicitude e teñan problemas para a firma de documentación adxunta.

Requisitos:

Ser requirido para emendar nalgún trámite relacionado coa súa solicitude previa de subvencións PRESCO para o ano 2020 e ter problemas técnicos relacionados coa firma electrónica que imposibiliten a presentación de documentación bloqueada ou previamente asinada mediante a corrección ordinaria a disposición nesta Sede electrónica.

Prezo / Custo:

Ningún

Órgano que resolve:

Titular da Concellería Delegada de Innovación, Industria, Emprego e Consumo

Presentación

Canles de presentación

  • Presencial

    Presencial

    Que se necesita?:

    Procedemento de tramitación telemática obrigatoria.

  • Internet

    Internet

    Que se necesita?:

    • Deberá dispoñer de certificado dixital.
    • Unha vez cuberta a solicitude telemática debe ter preparados os ficheiros que necesite para xustificar a subvención que solicita, segundo especifícase na apartado "Documentación necesaria".
    • No proceso de presentación solicitaráselle que asine dixitalmente a documentación presentada (deberá dispoñer de Autofirma no seu equipo), polo que non é recomendable asinar previamente a solicitude ou outros documentos.

    Como se fai?:

    • A través desta Sede electrónica municipal.

    En aplicación do artigo 14.2 da Lei 39/2015, de Procedemento Administrativo Común, teñen a obrigación de realizar este trámite a través da Sede electrónica:

    a) As persoas xurídicas.

    b) As entidades sen personalidade xurídica (asociacións, sociedades civís, comunidades de propietarios, etc).

    c) Quen exerza unha actividade profesional para a que se requira colegiación obrigatoria, para os trámites e actuacións que realicen coas Administracións Públicas en exercicio da devandita actividade profesional. En todo caso, dentro deste colectivo entenderanse incluídos os notarios e rexistradores da propiedade e mercantís.

    d) Quen represente a un interesado que estea obrigado a relacionarse electronicamente coa Administración.

Despois

Sentido do silencio administrativo:

Desestimatorio

E despois?:

Recursos posibles:

  • Recurso potestativo de reposición.
  • Recurso contencioso-administrativo.
  • Calquera outro que se estime procedente.

Que che parece esta sección?

-101-101-101

Tes un navegador demasiado antigo!

Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible