PEV
Telemático, Presencial
Descarga e envío do formulario
Autorizacións, licenzas, concesións e homologacións, Rexistros e censos
Medio ambiente
Medio Ambiente, Sanidade, Cemiterios, Parques e Xardíns
Si
Entenderase por permiso de vertedura municipal aquel que ten por finalidade comprobar que a evacuación das augas residuais por medio da rede de saneamento municipal, ou a vertedura directa na estación depuradora, acomódase ás normas establecidas, e que a composición e características das augas residuais mantéñense dentro dos límites establecidos.
No caso de que a evacuación das augas residuais sexa ao dominio público hidráulico ou ao dominio público marítimo-terrestre, a autorización da vertedura corresponderá ao organismo de conca ou administración hidráulica competente.
Permiso de verteduras
O permiso de vertedura á rede de saneamento outorgarao o Concello aos usuarios indicados no artigo 14 da ordenanza de verteduras e do servizo municipal de saneamento do Concello da Coruña:
Consultar requisitos específicos segundo cada tipoloxía de verteduras no apartado: ¿A quen vai dirixido?
Taxa fiscal (300 euros para o ano fiscal 2020) prevista na Ordenanza fiscal nº 7.
Titular da Concellería Delegada de Medio Ambiente e Sustentabilidade.
De cada permiso concedido dáse traslado á Xunta de Galicia, en cumprimento do disposto no artigo 33.1 do Decreto 14/2012, de 21 de xuño.
Normativas relacionadas
Documentos relacionados
Cubrir o impreso de solicitude dirixido ao Servizo de Medio Ambiente e demais documentación que se indica na apartado Documentación necesaria.
Nas Oficinas de rexistro municipais estará dispoñible o formulario de solicitude específico, que tamén poderá descargalo desde esta páxina.
Tamén poderán remitirse mediante as demais formas previstas no artigo 16.4 da Lei 39/2015, de 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
Deberá dispoñer de certificado dixital .
Unha vez cuberta a solicitude telemática debe ter preparados os ficheiros que necesite para xustificar na solicitude, segundo especifícase na apartado "Documentación necesaria".
No proceso de presentación solicitaráselle que asine dixitalmente a documentación presentada (deberá dispoñer de Autofirma no seu equipo), polo que non é recomendable asinar previamente a solicitude ou outros documentos.
A través desta Sede electrónica municipal.
En aplicación do artigo 14.2 da Lei 39/2015, de Procedemento Administrativo Común, teñen a obrigación de realizar este trámite, a través da Sede electrónica:
a) As persoas xurídicas.
b) As entidades sen personalidade xurídica (asociacións, sociedades civís, comunidades de propietarios, etc).
c) Quen exerza unha actividade profesional para a que se requira colegiación obrigatoria, para os trámites e actuacións que realicen coas Administracións Públicas en exercicio da devandita actividade profesional. En todo caso, dentro deste colectivo entenderanse incluídos os notarios e rexistradores da propiedade e mercantís.
d) Quen represente a un interesado que estea obrigado a relacionarse electronicamente coa Administración.
Seis meses
Desestimatorio
Contra a Resolución que se dite poderanse interpoñer os seguintes recursos:
Outras versións
Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible