Procedemento de Devolución das cantidades ingresadas na Tesourería Municipal de acordo co previsto na normativa de cada tributo. De acordo co establecido no artigo 31 da Lei 58/2003, de 17 de decembro, Xeral Tributaria, son devolucións derivadas da normativa de cada tributo as correspondentes a cantidades ingresadas ou soportadas debidamente como consecuencia da aplicación do tributo.
Están lexitimadas para solicitar, ben por se mesmas ou por medio de representante, a devolución, as persoas físicas ou xurídicas e as entidades a que se refire o artigo 35.4 da Lei 58/2003 que, como consecuencia do previsto na normativa de cada tributo, teñan dereito á devolución.
Ayuntamiento
O previsto na Ordenanza Reguladora do tributo obxecto de devolución.
Rúa Franja 20. La Coruña
Impreso de solicitude de devolución de ingresos no que consten os datos bancarios do titular da conta (código IBAN). O titular da conta deberá coincidir co titular do dereito á devolución.
- Xustificante orixinal ou copia da carta de pago que poderá substituírse pola mención exacta dos datos identificativos do ingreso realizado, entre eles, a data e o lugar de ingreso e o seu importe, de acordo co disposto no artigo 93.4 da Ordenanza Xeral de Xestión.
- Documentación acreditativa das manifestacións formuladas polo solicitante da devolución.
- Fotocopia do NIF do solicitante.
- Cesión ao seu favor, por parte do obrigado tributario que figura no recibo, dos dereitos e facultades que lle poidan corresponder respecto da devolución da débeda ou ben, autorización legal ou outra documentación análoga entre particulares que posibilite o cobro do mesmo.
- Poder notarial.
- Autorización e copia do NIF do suxeito pasivo.
- Escritura de aceptación ou adxudicación de herdanza ou na súa falta testamento ou declaración de herdeiros do causante.
- Certificado de defunción.
- Acreditación da representación da comunidade hereditaria por calquera medio válido en dereito que deixe constancia fidedigna en aplicación do establecido no art. 32 da Lei 30/1992.
- Renuncia, ou cesión de dereitos, no seu caso, dun ou varios herdeiros a favor doutro/s e copia do NIF.
Na tramitación telemática debe achegar a seguinte documentación en formato PDF:
Se o solicitante da devolución é o obrigado tributario:
- Xustificante da carta de pago que poderá substituírse pola mención exacta dos datos identificativos do ingreso realizado, entre eles, a data e o lugar de ingreso e o seu importe, de acordo co disposto no artigo 93.4 da Ordenanza Xeral de Xestión.
- Documentación acreditativa das manifestacións formuladas polo solicitante da devolución.
- Copia do NIF do solicitante.
Se o solicitante é persoa distinta do obrigado tributario, ademais:
- Documento de Cesión ao seu favor, por parte do obrigado tributario que figura no recibo, dos dereitos e facultades que lle poidan corresponder respecto da devolución da débeda ou ben, autorización legal ou outra documentación análoga entre particulares que posibilite o cobro do mesmo.
Se se actúa en calidade de representante, un dos seguintes:
- Poder notarial.
- Autorización e copia do NIF do suxeito pasivo.
Nos supostos de falecemento do suxeito pasivo:
- Escritura de aceptación ou adxudicación de herdanza ou na súa falta testamento ou declaración de herdeiros do causante.
- Certificado de defunción.
- Acreditación da representación da comunidade hereditaria por calquera medio válido en dereito que deixe constancia fidedigna en aplicación do establecido no art. 32 da Lei 30/1992.
- Renuncia, ou cesión de dereitos, no seu caso, dun ou varios herdeiros a favor doutro/s e copia do NIF.
A través da Sede electrónica. En aplicación do artigo 14.2 da Lei 39/2015, de Procedemento Administrativo Común, teñen a obrigación de realizar este trámite, a través da Sede electrónica, sempre que se configurou este procedemento na plataforma:
a) As persoas xurídicas.
b) As entidades sen personalidade xurídica (asociacións, sociedades civís, comunidades de propietarios, etc).
c) Quen exerza unha actividade profesional para a que se requira colegiación obrigatoria, para os trámites e actuacións que realicen coas Administracións Públicas en exercicio da devandita actividade profesional. En todo caso, dentro deste colectivo entenderanse incluídos os notarios e rexistradores da propiedade e mercantís.
d) Quen represente a un interesado que estea obrigado a relacionarse electronicamente coa Administración.
Si
Recursos:
Contra a Resolución de concesión/denegación da devolución poderanse interpoñer os seguintes recursos:
Recurso de Reposición. Con carácter previo e potestativo o recurso de reposición previsto no art. 14 do RDL 2/2004 ante o órgano que ditou o acto, no prazo dun mes que se contará desde o día seguinte ao da recepción da notificación.
Reclamación Económico Administrativa. Contra a desestimación do recurso de reposición ou ante a ausencia de resolución expresa no prazo dun mes desde a súa interposición, poderá presentar a reclamación económico-administrativa, que terá carácter preceptivo previo ao recurso contencioso administrativo, prevista no art. 137 dá Lei 7/85, ante o Tribunal Económico Administrativo Municipal, en idéntico prazo dun mes.
Non se poderán simultanear ambos os recursos, de producirse esta situación tramitarase o presentado en primeiro lugar e declararase inadmisible o segundo (art. 222 dá Lei 58/2003)
Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible