Concello da Coruña

Concello da Coruña

Solicitude de cédulas, certificados ou informes

En que consiste?:

Enténdese por información urbanística toda a información disposta polas administracións públicas baixo calquera forma de expresión e en todo o tipo de soporte material, referida aos instrumentos de plan e xestión urbanísticos e á situación urbanística dos terreos, así como ás actividades e medidas que poidan afectar a esta.

Enderezo:

Canles de presentación

Presencial

Que se necesita?:

Para solicitar unha cédula, certificado ou informe urbanístico necesitará:

  • Cubrir o "Impreso de solicitude xeral" que poderá atopar na oficina de información e rexistro de Urbanismo, ou ben descargalo accedendo á ligazón que figura en "Documentos".
  • Achegar un plano de emprazamento, que se lle facilitará na oficina de información e rexistro de Urbanismo.
  • No caso de solicitar un certificado urbanístico terá a obriga de pagar a taxa correspondente.

Internet

Teléfono

Máis información:

A documentación pode presentarse, ademais de na área de Urbanismo, en calquera outro rexistro municipal, así como en todos aqueles que establece o art. 38.4 da Lei 30/1992 de réxime xurídico das administracións públicas e do procedemento administrativo común.

Documentos relacionados

  • mod 001 solicitude xeral (65 KB)

Convenios urbanísticos

Desde este apartado pódese ter acceso ao texto dos convenios urbanísticos asinados polo Concello da Coruña con outras administracións públicas ou entidades particulares.

Convenios urbanísticos

Documentos en exposición pública

Exposición pública

Que che parece esta sección?

-101-101-101

Tes un navegador demasiado antigo!

Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible

Iniciar sesión