Nesta páxina pode consultar a información relativa á convocatoria de usos das Instalacións Deportivas Municipais para a tempada 2021-2022.
10 de decembro_ DISTRIBUCIÓN DEFINITIVA DAS I.D.M. TEMPADA 2021-22
Logo do prazo establecido para formular alegacións e unha vez reunida a mesa, procédese á publicación da Distribución definitiva de usos das Instalacións Deportivas Municipais para a tempada 2021-22, así como da Acta da mesa de Avaliación e do Decreto. Pode descargalos nas seguintes ligazóns:
Ábrese un prazo de 10 días naturais, a partir do seguinte á data da publicación (Do 11 ao 20 de decembro de 2021), para proceder a formalizar a solicitude, presentando a documentación requirida na base 9.4 da convocatoria. Aquelas entidades que xa presentaran dita documentación, non será necesario que a volvan presentar.
29 de outubro - DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR
A pesar do carácter provisional, tendo en conta que xa comezou a tempada de adestramentos e que se causaría un prexuízo ás entidades demandantes de horas de uso no caso de demorar mais a eficacia da dita resolución, permíteselle ás entidades que así o desexen incorporarse aos adestramentos, de forma paulatina, en función dos usos propostos, sempre e cando presenten por rexistro a documentación requirida na base 9.4 da convocatoria, coa advertencia de que se presentan alegacións poden dar lugar a un cambio no reparto das horas de uso.
No caso de que transcorrido o prazo de alegacións non se formulara ningunha, esta resolución provisional pasará a ter o carácter de definitiva.
Documentación a presentar:
28 de outubro - DISTRIBUCIÓN PROVISIONAL DAS I.D.M.
Procédese á publicación da Distribución provisional de usos das Instalacións Deportivas Municipais, así como da Acta da 2ª mesa de Avaliación e do Decreto provisional de usos. Pode descargalos nas seguintes ligazóns
Prazo de Alegacións: Establécese un prazo de 10 días naturais a partir do día seguinte á publicación: do 29 de outubro ao 8 de novembro de 2021, ao coincidir o ultimo día natural en domingo.
10 de setembro - ACTA DA REUNIÓN DA MESA DE AVALIACIÓN DO 10 DE SETEMBRO DE 2021
Constituída a Mesa de Avaliación ás 10:00 h. do día 10 de setembro de 2021, procédese á publicación da acta da reunión.
Examinados os datos das solicitudes presentadas, atendendo aos criterios establecidos nos puntos 7 e 8 das bases convocatoria, acórdase requirir a todas as entidades solicitantes a seguinte documentación:
1. Certificado da federación correspondente especificando:
Nota: As licenzas federativas que se terán en conta son as que teñan en vigor na tempada 2020-2021.
2. Certificación por parte do/a secretario/a da entidade do número de socios, no seu caso.
3. Certificación por parte do/a secretario da entidade dos datos do punto 8.1.8 da convocatoria en función de se a entidade dispón dunha instalación deportiva para realizar adestramentos, especificando:
Prazo de presentación
Establécese un prazo de DEZ (10) DÍAS HÁBILES contados a partir do día seguinte á data de publicación desta acta na web municipal de Deportes.
Forma de presentación
A documentación presentarase a través da sede electrónica do Concello da Coruña ou no Rexistro Xeral de Entrada do Concello con destino ao servizo municipal de Deportes. Igualmente poderán presentar a documentación nos Rexistros do servico municipal de Deportes (oficinas da Cidade Deportiva da Torre, Polideportivo Municipal do Barrio das Flores ou Palacio Municipal de Deportes de Riazor), previa solicitude de cita previa no seguinte enlace: Cita previa
Pode descargar a Acta da Mesa na seguinte ligazón:
17 de agosto - PRAZO DE ALEGACIÓNS
Logo de finalizar o prazo establecido para a presentación das solicitudes de uso das instalacións deportivas municipais, nas súas modalidades de actividade deportiva e actividade física, e de acordo co previsto na Base 9.2 que regula a convocatoria, procédese á apertura dun prazo de 5 días naturais para a formulación de alegacións, no caso de detectar algún erro nos datos da súa entidade.
O prazo comeza o día seguinte ao da súa publicación na web de Deportes, polo tanto, o prazo para formular alegacións estará aberto do 18 ao 22 de agosto. O prazo remata o día 22 de agosto ás 23:59 horas.
As listaxes pódense consultar nesta páxina web, hai dous tipos de listaxes:
As entidades poderán identificar a súa solicitude en función do CIF ou NIF consignado na solicitude.
As alegacións realizaranse enviando un correo electrónico a deportes@coruna.gal.
Non se contestarán os correos electrónicos nin se poderán utilizar para formular preguntas ou dúbidas.
Atenderanse exclusivamente aos correos electrónicos enviados para emendar as solicitudes.
Documentos relacionados
CONVOCATORIA
BASES REGULADORAS DA CONVOCATORIA DE ASIGNACIÓN DE USOS DAS INSTALACIÓNS DEPORTIVAS MUNICIPAIS PARA ADESTRAMENTOS DEPORTIVOS E ACTIVIDADES FÍSICAS DURANTE A TEMPADA 2021-2022
ANUNCIO - Aprobación das Bases para a solicitude de uso de instalacións - Tempada 2021-22
A continuación pode consultar un extracto das Bases da Convocatoria, o documento completo pode descargalo dende esta ligazón ou no documento adxunto ao pé da páxina.
QUEN PODE SOLICITAR?
Poderán solicitar mediante este procedemento o uso das instalacións deportivas municipais os seguintes suxeitos:
1. Entidades deportivas con sede social na cidade da Coruña definidas polo artigo 40 da Lei do Deporte de Galicia: clubs deportivos, agrupacións deportivas escolares,seccións deportivas e federacións deportivas, todas elas sen ánimo de lucro.
Terán prioridade á hora de realizar o reparto aquelas entidades que non dispoñan de instalación propia ou cedida de forma gratuíta.
2. Deportistas individuais con licenza federativa empadroados na cidade da Coruña que precisen das instalacións deportivas municipais para realizar adestramentos. Considérase deportista individual aquela persoa que practique unha modalidade deportiva de carácter individual.
Ten a consideración de deporte individual a modalidade deportiva que sexa practicada por un ou dous deportistas como máximo en función do seu regulamento.
3. Sociedades Anónimas Deportivas con sede social na cidade da Coruña, sempre e cando non dispoñan dunha instalación propia ou cedida para adestramentos e realicen as súas competicións na cidade da Coruña. Establécese como requisito que a SAD realice a maior parte das súas competicións na instalación que solicita para o adestramento. Terán prioridade no reparto aquelas SAD que participen en ligas profesionais de ámbito nacional debido ao recoñecemento que iso implica para a cidade da Coruña.
4. Academias de formación que, aínda tendo ánimo de lucro, precisan dunha instalación deportiva municipal dirixida ao adestramento deportivo do seu alumnado por non existir na cidade da Coruña instalacións deportivas que conten coas condicións necesarias para ese tipo de adestramento e sempre e cando o adestramento vaia dirixido a participar en probas selectivas de acceso aos corpos de Policía (Local, nacional ou autonómica), Bombeiros e Exército. O reparto de horas para estas entidades farase entre as horas que queden libres unha vez se cubra a demanda total de horas das entidades deportivas da cidade.
O reparto de horas para estas entidades farase entre as horas que queden libres unha vez se cubra a demanda total de horas das entidades deportivas da cidade.
5. Excepcionalmente poderánselle asignar horas para adestramentos nas instalacións deportivas municipais a entidades deportivas, deportistas individuais, SAD e academias de formación que non teñan sede social ou delegación na cidade da Coruña, sempre e cando queden horas sobrantes nesta convocatoria ou soliciten horarios para as que non existe demanda por parte de entidades ou deportistas da cidade.
CAL É O OBXECTO?
Estas bases teñen por obxecto regular as condicións polas que a Concellaría de Deportes vai proceder ao reparto das horas de uso das instalacións deportivas municipais, xa sexan instalacións propias ou cedidas ao Concello da Coruña mediante un convenio, para a realización de actividade física ou actividade deportiva na modalidade de adestramento, por parte das entidades e deportistas individuais especificados anteriormente.
RÉXIME XURÍDICO E NORMATIVA APLICABLE
Tanto o reparto de horas como o uso das instalacións deportivas municipais deberá realizarse respectando as Bases reguladoras desta convocatoria e, en todo caso, anormativa vixente.
En concreto:
INSTALACIÓNS OBXECTO DA CONVOCATORIA
No Anexo I que se achega con estas Bases inclúese un cadro onde se enumeran todas as instalacións deportivas municipais onde se permitirán realizar adestramentos e o tipo de actividade permitida en cada unha delas, co fin de dar información sobre as horas ofertadas nesta convocatoria.
As instalacións están codificadas co fin de facilitar a inscrición en liña. Deberá atenderse a ese código para cubrir o formulario de solicitude.
REQUISITOS PARA PODER PARTICIPAR NO PROCEDEMENTO
Haberá distintos requisitos en función do tipo de actividade que se solicite
- Actividade deportiva
- Actividade física
CRITERIOS DE REPARTO
Como norma xeral distribuiranse horas de luns a venres entre as horas que non estean reservadas pola Concellaría de Deportes para o desenvolvemento das súas Escolas Deportivas Municipais e actividades. En determinadas instalacións poderanse ofertar ademais horas en sábados e domingos
A relación de horas ofertadas recóllese no Anexo I que se achega con esta convocatoria.
Non se ofertarán as horas que sexan necesarias para a realización de competicións desenvolvidas no ámbito federativo ou nas competicións recoñecidas pola administración deportiva. Do mesmo xeito, no caso de que se outorgasen horas de uso que fosen necesarias puntualmente para a realización dese tipo de competicións, o beneficiario deberá ceder esas horas e non terá dereito a percibir ningún tipo de compensación.
Non se lle asignarán, mediante esta convocatoria, horas a un club ou entidade para a realización de actividades deportivas que non teñan que ver co obxecto do propio club ou entidade.
A asignación de horas farase por instalación deportiva e en función do tipo de actividade permitida en cada unha delas.
Lembramoslles que este é un extracto das Bases de convocatoria de usos das IDM, pode consultalas completas na seguinte ligazón ou no documento adxunto ao pé da páxina:
Bases Convocatoria de usos de I.D.M e Adestramentos - Tempada 2021-22
PRAZO DE PRESENTACIÓN
A presentación da solicitude realizarase cubrindo o formulario online no prazo de QUINCE (15) DÍAS NATURAIS desde o día seguinte á publicación da convocatoria na páxina web municipal de Deportes. Dito prazo sera extenderase dende o día 8 ata o 22 de xullo de 2021, ambos incluídos. O prazo rematará ás 23:59 horas do 22 de xullo de 2021.
PROCEDEMENTO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES
As solicitudes presentaranse exclusivamente cubrindo o seguinte formulario en liña:
FORMULARIO DE SOLICITUDES - Convocatoria de usos de I.D.M e Adestramentos - Tempada 2021-22
Datos que convén ter a man para cubrir o formulario:
DATOS COMÚNS:
DATOS SEGUNDO A MODALIDADE DE SOLICITUDE
Modalidade actividade deportiva
Modalidade actividade física de formación
Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible