ROMIC
Telemático, Presencial
Descarga e envío do formulario
Suxerencias, queixas, denuncias e información aos cidadáns
Comercio, Asociacións e arbitraxe de consumo
Si
Calquera persoa, que considere que os seus dereitos como consumidora, víronse vulnerados, na adquisición e utilización dun ben ou servizo, pode presentar unha reclamación ante a OMIC.
Non poden reclamar á OMIC os que non actúen como consumidores finais e adquiren o produto ou servizo para a súa actividade empresarial, profesional ou artesanal.
A OMIC só atenderá as reclamacións e as denuncias de persoas que estean empadroadas neste municipio.
Reclamacións na Oficina Municipal de Información á persoa Consumidora (OMIC)
Calquera persoa, física ou xurídica que, como destinataria final, adquire, utiliza ou goza de bens e de servizos para o seu consumo ou uso particular, familiar ou colectivo, e sempre que o realícese dentro dunha relación de consumo isto é aquela que se produce entre as empresas e os consumidores finais.
Ser consumidor final.
Non poden reclamar á OMIC os que non actúen como consumidores finais e adquiren o produto ou servizo para a súa actividade empresarial, profesional ou artesanal.
A OMIC só atenderá as reclamacións e as denuncias de persoas que estean empadroadas neste municipio.
Ningún.
O que resulte competente de conformidade coa normativa vixente.
Todo establecemento aberto ao público debe de dispoñer de follas de reclamación establecidas regulamentariamente, que o consumidor pode solicitar para presentar a reclamación.
Sen prazo.
Impreso de reclamación ante a OMIC: Solicitude específica debidamente cumprimentada (modelo 005).
Documentación acreditativa: Documentación acreditativa dos feitos alegados, exemplos: xustificantes de compra, contratos, orzamentos, xustificante de depósito, etc.
Documentos relacionados
Solicitude específica debidamente cumprimentada (modelo 005), acompañada da documentación acreditativa dos feitos alegados.
Deberá dispoñer de certificado dixital .
Unha vez cuberta a solicitude telemática debe ter preparados os ficheiros que necesite para xustificar a instalación que solicita, segundo especifícase na apartado "Documentación necesaria".
No proceso de presentación solicitaráselle que asine dixitalmente a documentación presentada (deberá dispoñer de Autofirma no seu equipo), polo que non é recomendable asinar previamente a solicitude ou outros documentos.
A través desta Sede electrónica municipal.
En aplicación do artigo 14.2 da Lei 39/2015, de Procedemento Administrativo Común, teñen a obrigación de realizar este trámite, a través da Sede electrónica:
a) As persoas xurídicas.
b) As entidades sen personalidade xurídica (asociacións, sociedades civís, comunidades de propietarios, etc).
c) Quen exerza unha actividade profesional para a que se requira colegiación obrigatoria, para os trámites e actuacións que realicen coas Administracións Públicas en exercicio da devandita actividade profesional. En todo caso, dentro deste colectivo entenderanse incluídos os notarios e rexistradores da propiedade e mercantís.
d) Quen represente a un interesado que estea obrigado a relacionarse electronicamente coa Administración.
O prazo máximo de resolución dependerá do tipo de reclamación ou denuncia.
Non procede
16 de xullo de 2024
«Fotografías da natureza 2024» contén as imaxes premiadas na última edición de European Wildlife Photographer of the Year.
9 de xullo de 2024
Unha selección de nove imaxes das excepcionais auroras que se puideron ver desde Galicia en maio de 2024
29 de xuño de 2024
Do 1 de xullo ao 31 de agosto a Casa das Ciencias, a Domus e o Aquarium Finisterrae abrirán de 10.00 h a 20.00 h, con último acceso ás 19.00 h no Aquarium e ás 19.30 h na Casa das Ciencias e Domus.
Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible