Concello da Coruña

Concello da Coruña
Iniciar sesión

Inscrición de animal potencialmente perigoso no rexistro municipal de animais potencialmente perigosos

Inscrición de animal potencialmente perigoso no rexistro municipal de animais potencialmente perigosos

Inscricións:

Aberto

O titular de licenza de animal potencialmente perigoso que resulte propietario está obrigado a inscribilo no rexistro municipal de animais potencialmente perigosos existente no municipio onde resida habitualmente o citado animal.

Os datos do rexistro municipal serán comunicados polo Concello ao Rexistro galego de identificación de animais de compañía e potencialmente perigosos, no prazo máximo de 15 días, contados desde o momento da inscrición dun animal potencialmente perigoso.

Canles:

Presencial

Tipo:

Inspectora

Materia:

Medio ambiente

Vixente:

Si

Sobre o procedemento

A quen vai dirixido?:

Persoa física, maior de idade, propietaria do animal potencialmente perigoso.

Requisitos:

Para solicitar a inscrición dun animal potencialmente perigoso é necesario ser propietario do animal e ser titular de licenza para a tenza de animais potencialmente perigosos.

Na solicitude deberá sinalar se o animal teno para compañía ou garda, defensa ou caza.

A solicitude presentarase dentro dos quince días seguintes á obtención da correspondente licenza municipal para tenza dun animal potencialmente perigoso.

Prezo / Custo:

Taxa prevista na ordenanza fiscal nº 10 (por prestación de servizos de sanidade preventiva relacionados con animais de compañía e outros servizos de prevención): 6,18 euros.

Órgano que resolve:

Titular da Concellería Delegada de Medio Ambiente e Sostibilidade

Máis información:

Os datos que deberán constar, como mínimo, no rexistro municipal de animais potencialmente perigosos serán os seguintes:

  • Datos persoais do titular: nome, dirección habitual, DNI e teléfono de contacto.
  • Características do animal que fagan posible a súa identificación: idade, especie, raza, características externas e número de microchip.
  • Lugar habitual de residencia do animal.
  • Función/aptitude do animal (compañía ou garda, defensa, caza).

A omisión da inscrición no rexistro municipal de animais potencialmente perigosos é constitutiva de infracción administrativa grave, podendo ser sancionada con multa de ata 2.400 euros , sen prexuízo das sancións accesorias previstas na lexislación vixente, entre elas, a confiscación e comiso do animal, así como a suspensión temporal ou definitiva da licenza para tenza de animais potencialmente perigosos.

Presentación

Documentación necesaria:

  • Solicitude Xeral: Solicitude xeral.
  • Fotocopia cartilla veterinaria: Fotocopia das páxinas da cartilla veterinaria onde veña: nome, especie, raza, sexo, data de nacemento, características externas identificatorias, e enderezo do animal.
  • Microchip: Copia compulsada do documento acreditativo da implantación do microchip do animal asinado por veterinario autorizado.
  • Información sobre a licenza municipal: nº de licenza e data de expedición. Se a licenza foi obtida noutro concello, fotocopia da dita licenza
  • Xustificante: Xustificante de aboamento da taxa prevista na Ordenanza Fiscal nº 10.

Documentos relacionados

  • mod 001 solicitude xeral (65 KB)

Canles de presentación

  • Presencial

    Presencial

    Que se necesita?:

    Cubrir o impreso de solicitude dirixido ao Servizo de Medio Ambiente e demais documentación que se indica na apartado Documentación necesaria.

    Como se fai?:

    • De forma presencial no Rexistro Xeral. Nas localizacións indicadas máis abaixo.
    • Por correo certificado dirixido ao Rexistro Xeral do concello.
    • Nos demais supostos contemplados no art 16.4 da lei 39/2015, de 1 de outubro, do procedemento administrativo común das Administracións Públicas
  • Internet

    Internet

    Que se necesita?:

    Deberá dispoñer de certificado dixital .

    Unha vez cuberta a solicitude telemática debe ter preparados os ficheiros que necesite para xustificar a instalación que solicita, segundo se especifica no apartado "Documentación necesaria".

    No proceso de presentación solicitaráselle que asine dixitalmente a documentación presentada (deberá dispoñer de Autofirma no seu equipo), polo que non é recomendable asinar previamente a solicitude ou outros documentos.

    Como se fai?:

    A través desta Sede electrónica municipal.

    En aplicación do artigo 14.2 da Lei 39/2015, de Procedemento Administrativo Común, teñen a obrigación de realizar este trámite, a través da Sede electrónica:

    a) As persoas xurídicas.

    b) As entidades sen personalidade xurídica (asociacións, sociedades civís, comunidades de propietarios etc).

    c) Quen exerza unha actividade profesional para a que se requira colexiación obrigatoria, para os trámites e actuacións que realicen coas Administracións Públicas en exercicio da de dita actividade profesional. En todo caso, dentro deste colectivo entenderanse incluídos os notarios e rexistradores da propiedade e mercantís.

    d) Quen represente a un interesado que estea obrigado a relacionarse electronicamente coa Administración.

Despois

Prazo de resolución:

Tres meses

Sentido do silencio administrativo:

Desestimatorio

E despois?:

Contra a Resolución que se dite poderanse interpoñer os seguintes recursos:

  • Recurso potestativo de Reposición.
  • Recurso contencioso - administrativo

Novidades

Noticias

Que che parece esta sección?

-101-101-101

Síguenos en

Tes un navegador demasiado antigo!

Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible