Nas relacións entre as administracións públicas debe primar o principio de colaboración, aplicable ás relacións que a Administración poida establecer mediante un acordo de colaboración con outras entidades en virtude dun convenio.
Non existe unha regulación xurídica que defina ou clasifique claramente estes convenios de colaboración, o que provoca que exista unha ampla variedade de criterios respecto da actividade administrativa neste ámbito.
O que si queda claro é que calquera convenio supón sempre un acordo de vontades entre dúas ou máis administracións ou entidades sen ánimo de lucro sobre aspectos nos que ambas poden colaborar, cada unha achegando os medios necesarios para desenvolver a actividade acordada.
Ademais da figura do convenio, contémplanse tamén os contratos e as subvencións, cada unha coas súas características específicas. No art. 16 da Lei 38/2003, do 17 de novembro, xeral de subvencións (BOE do 18 de novembro de 2003), recóllense determinados requisitos que rexen os convenios ou contratos que as administracións públicas poden establecer con entidades colaboradoras para que estas convoquen subvencións.
A continuación móstranse os convenios subscritos polo Concello da Coruña referidos aos seguintes anos:
Documentos relacionados
Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible