Concello da Coruña

Concello da Coruña

Instrución 4/17 sobre o procedemento de creación e xestión de listaxes de agarda para o nomeamento de persoal interino do concello da Coruña

A presente instrución ten por obxecto, establecer o procedemento de creación e xestión de listaxes de agarda para a cobertura interina de postos de traballo reservados ao persoal funcionario de carreira do Concello da Coruña, de acordo coas modalidades reguladas no art. 10.1 do Real Decreto Lexislativo 5/2015, de 30 de outubro , polo que se aproba o texto refundido do Estatuto Básico do Empregado Público e no art. 23.2 da Lei 2/2015, de 29 de abril, de Emprego Público de Galicia.

Fecha de publicación:

18 de maio de 2010

Documentos:

Instrución funcionamento listaxes interinos concello da Coruña (134 KB)

Que che parece esta sección?

-101-101-101

Tes un navegador demasiado antigo!

Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible

Iniciar sesión