Uso de cookies nas páxinas web do Concello da Coruña
Empregamos cookies propias (de sesión, de personalización, de preferencias) para mellorar a experiencia do usuario a través do sitio web e cookies de terceiros xeradas por servizos ou provedores externos ao sitio web, que recollen datos estatísticos, de uso, gustos dos usuarios, etc. Ao aceptar todas as cookies, dá o seu consentimento expreso para que as cookies propias e de terceiros sexan rexistradas e utilizadas. Ao rexeitar as cookies, acepta que só se usarán as súas propias cookies para mellorar a experiencia do usuario. Podes obter máis información, ou saber como cambiar a configuración, na nosa páxina Normas de uso
Instrución 2/2019, sobre a actividade contractual do Concello da Coruña.
Apróbase a Instrución 2/2019, sobre a actividade contractual do Concello da Coruña, en relación á contratación menor, á racionalización e axilización da actividade contractual, así como cuestións relativas á mencionada actividade contractual municipal.
Ámbito:
Local
Instrución 2/2019, sobre a actividade contractual do Concello da Coruña, de 6 de novembro de 2019,
Analizouse a actividade contractual do Concello dá Coruña, detectándose diversas incidencias contrarias a eficacia administrativa, así como á necesaria seguridade xurídica. Constatouse unha excesiva demora na tramitación de procedementos contractuais, a necesidade de concentración de trámites non desenvolvemento dás Mesas de Contratación e mesmo de propiciar ou seu funcionamento electrónico. Existe unha excesiva dispersión de procedementos de contratación para prestacións semellantes; velaquí a tramitación descentralizada de procedementos abertos simplificados abreviados e mesmo dúas procedementos con negociación. Obsérvase a heteroxeneidade de elementos estruturais non contido dous pregos de cláusulas administrativas particulares: prestacións parecidas ou, cando menos, ou mesmo tipo de contratos administrativos, teñen duracións distintas, criterios de adxudicación dispares, condicións de execución diferentes (....).
Non existe seguimento dá fase de execución, desde a especialización do servizo de contratación, en incidencias tan relevantes como as prórrogas, as modificacións dous contratos ou a imposición de penalidades. Existen prestacións sen contrato, con incidencia non número de reparos de Intervención, así como a demora non aboamento dás prestacións e polo tanto a súa incidencia negativa non período medio de pago. Proliferan vos recursos especiais en materia de contratación, con resultados adversos aos acordos municipais en diversos procedementos.
Esta situación dá actividade contractual esixe adoptar un conxunto de medidas instrumentais para superar vos efectos negativos expostos e mellorar a actividade contractual en eficacia, programación e efectos estratéxicos dá contratación: aspectos sociais, ambientais, de innovación, de fomento dás "Pemes", de actividade económica agregada e a escala. En consecuencia, é necesario:
a) Reorganizar e reforzar ou servizo de contratación.
b) A centralización dá contratación, acorde a especialización do servizo de contratación.
c) A concentración de trámites non funcionamento dás mesas de contratación, procurando, na maior brevidade posible, a operativa electrónica dás mesmas.
d) A participación do servizo de contratación, especializado na lexislación contractual, na fase de execución do contrato, sen prexuízo dás intervencións preceptivas e dúas propios centros xestores e dous responsables, a fin de homoxeneizar trámites e harmonizar respostas.
e) Dispoñer de información en formato electrónico (rexistro de contratos) sobre contratos vixentes, trámites substanciais na fase de execución, data de finalización, prórrogas, eventuais modificacións... Esta información continuada sobre vos contratos existentes e a súa evolución, permitirá render información aos órganos de goberno, aos rexistros administrativos e aos distintos centros de control. Tamén facilitará a necesaria programación dás licitacións, con antelación suficiente ao seu vencemento, para evitar prestacións sen contrato.
f) Avaliar a actividade prestacional a fin de decidir, con parámetros de economía, eficiencia, sustentabilidade e calidade dás prestación, en cada momento, acudir a prestacións externalizadas ou ben, a autoprovisión de bens e servizos, con medios propios.
g) Programar a actividade contractual de forma que se apliquen técnicas de agregación na provisión externa de bens e servizos ao concello, se diminúan vos custes de funcionamento, aplíquese efectivamente a contratación pública estratéxica e consígase unha maior eficacia na calidade dá actividade contractual.
En canto á contratación menor mantense a instrución 1/2018, que se aprobase en Xunta de Goberno de 6 de abril de 2018, e polo tanto a tramitación descentralizada, incorporando determinadas melloras técnicas, de transparencia e publicidade; neste sentido, a criterio de cada órgano e centro xestor, poderá incorporarse ao expediente a solicitude de tres orzamentos ou ben pedir as ofertas a través do perfil do contratante.
Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge.
Instalar agora un navegador compatible