Uso de cookies nas páxinas web do Concello da Coruña
Empregamos cookies propias (de sesión, de personalización, de preferencias) para mellorar a experiencia do usuario a través do sitio web e cookies de terceiros xeradas por servizos ou provedores externos ao sitio web, que recollen datos estatísticos, de uso, gustos dos usuarios, etc. Ao aceptar todas as cookies, dá o seu consentimento expreso para que as cookies propias e de terceiros sexan rexistradas e utilizadas. Ao rexeitar as cookies, acepta que só se usarán as súas propias cookies para mellorar a experiencia do usuario. Podes obter máis información, ou saber como cambiar a configuración, na nosa páxina Normas de uso
Necesitará acompañamento policial todo transporte de mercadorías realizado pola Cidade cando as dimensións ou a masa dos vehículos excedan do máximo previsto no Regulamento Xeral de Vehículos, ou concorran outras circunstancias que o fagan necesario.
Onde se fai?:
Rexistro Xeral do Concello. Praza María Pita , 1.
Rexistro Auxiliar Forum Metropolitano
Rexistro Auxiliar Centro Sociocultural Ágora.
C/ Franxa 20 (obter Carta de Pago Taxas/ Prezos Públicos e Caixa Municipal)
A quen vai dirixido?:
Persoas físicas e xurídicas que necesiten acompañamento policial para vehículos de grandes dimensións nos seus desprazamentos por vías urbanas.
Organismo responsable:
Ayuntamiento
Horario:
Inverno (16 de setembro a 14 de xuño): luns a venres de 08:00 h. a 14:00 h.
Verán (15 de xuño a 15 de setembro): luns a venres de 08:00 h. a 13:30 h.
Semana grande (primeira completa despois do primeiro domingo do mes de agosto): luns a venres de 08:00 h. a 12:30 h.
Suxeito a taxa en virtude da ordenanza fiscal número 2, por importe de 92,39 euros segundo a ordenanza deste ano fiscal.
Documentación necesaria:
Solicitude Xeral: Detallar os datos do acompañamento: a matrícula do vehículo, o día, a hora que se pretende realizar, o destino do vehículo, ademais de calquera información que será relevante para a súa realización.
Xustificante de abonar a taxa.
Documentación do vehículo:
copia do permiso de circulación.
copia da ITV en vigor.
copia do seguro en vigor.
copia do cartón de transportes en vigor.
Canles de presentación
Presencial
Que se necesita?:
O interesado deberá presentar con antelación suficiente, polo menos 72 horas, a seguinte documentación:
Solicitud
na que faga constar, ademais dos seus datos, a mercadoría transportada, data, hora e lugar para a que se solicita o acompañamento e descrición do vehículo (dimensións e masas).
Documentación referida ao vehículo para o que se solicita o acompañamento policial: cartón de inspección técnica, permiso de circulación, recibo do seguro obrigatorio en vigor. Esta documentación poderá ser suplida pola autorización complementaria outorgada pola Dirección Xeral de Tráfico sempre que se atope en vixencia e refírase ao vehículo para o que se solicita o acompañamento.
Xustificante de satisfacer a taxa correspondente (Ordenanza Fiscal nº 2, epígrafe 3)
Se o vehículo cumpre cos requisitos establecidos na normativa de aplicación, o funcionario responsable da Dependencia competente emitirá informe favorable á realización do acompañamento policial, que terá a consideración de título habilitante para circular pola Cidade na data sinalada. Será competencia da Policía local sinalar o día, hora e ruta que mellor conveña.
Como se fai?:
De forma presencial no Rexistro Xeral así como nas localizacións indicadas no apartado de rexistros municipais.
Por correo certificado dirixido ao Rexistro Xeral do concello.
Nos demais supostos contemplados no art 16.4 da lei 39/2015, de 1 de outubro, do procedemento administrativo común das Administracións Públicas.
Internet
Que se necesita?:
Deberá dispoñer de certificado dixital.
Unha vez cuberta a solicitude telemática, se vostede debese presentar máis documentación para achegar á solicitude, deberá ter preparados os ficheiros que necesite segundo especifícase na apartado "Documentación necesaria".
No proceso de presentación solicitaráselle que asine dixitalmente a documentación presentada (deberá dispoñer de Autofirma no seu equipo), polo que non é recomendable asinar previamente a solicitude ou outros documentos.
Como se fai?:
A través desta Sede electrónica municipal.
En aplicación do artigo 14.2 da Lei 39/2015, de Procedemento Administrativo Común, teñen a obrigaciónde realizar este trámite a través da Sede electrónica:
a) As persoas xurídicas.
b) As entidades sen personalidade xurídica (asociacións, sociedades civís, comunidades de propietarios, etc).
c) Quen exerza unha actividade profesional para a que se requira colegiación obrigatoria, para os trámites e actuacións que realicen coas Administracións Públicas en exercicio da devandita actividade profesional. En todo caso, dentro deste colectivo entenderanse incluídos os notarios e rexistradores da propiedade e mercantís.
d) Quen represente a un interesado que estea obrigado a relacionarse electronicamente coa Administración.
Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge.
Instalar agora un navegador compatible