Un ano máis, A Coruña fai balance das medidas permanentes implantadas realizadas no que vai de ano.
"Coruña toda 30"
É unha das medidas máis destacadas, o 11 de Maio de 2021, entrou en vigor a segunda parte do RD 970/2020, que modifica a Normativa de Tráfico, e establécese que a velocidade xeral das rúas da cidade reducirase de 50 a 30 km / h.
Ademais das vías 30 incluídas na normativa da DXT na Coruña realizáronse 14 km máis como carrís 30 naquelas vías con límite 50 km/h e que teñen dous carrís por sentido. Para lograr que todas as vías da cidade teñan polo menos un carril por sentido con limitación 30 km/h, quedando por sinalizar 11 km que se realizarán no próximo 2022.
Baixo o lema:
Rolda Peonil
A quinta rolda peonil é un proxecto municipal do Plan Coruña Camiña, que a través de 3.5 km percorre a cidade de leste a oeste conectando peonilmente os barrios máis populosos.
Cada ano vanse implementando novos tramos.
No 2021 peonalizouse a rúa Mariscal Pardo de Cela que inclúe unha superficie de 1.500 m² recuperado para a mobilidade peonil e ciclista.
Aprobouse tamén o proxecto de humanización e peonalización do 2º tramo de rúa Alcalde Marchesi, que se une ao do primeiro tramo realizado no 2020.
Ademais dos tramos da Rolda Peonil durante 2021 procedeuse á peonalización das rúas San Leopoldo e rúa Compostela.
Contornas Escolares Seguros
Dentro do programa Municipal de Contornas Escolares Seguras, nos que participa Stop Accidentes a través do proxecto ANCAS, durante o 2021 mellorouse a seguridade dos escolares na contorna dos colexios.
Renovar percorridos peonís en centros como:
No que o obxectivo principal é a accesibilidade e visibilidade nos pasos de peóns, nos cruzamentos, anchos das beirarrúas e entrada aos centros.
Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible