Uso de cookies nas páxinas web do Concello da Coruña
Empregamos cookies propias (de sesión, de personalización, de preferencias) para mellorar a experiencia do usuario a través do sitio web e cookies de terceiros xeradas por servizos ou provedores externos ao sitio web, que recollen datos estatísticos, de uso, gustos dos usuarios, etc. Ao aceptar todas as cookies, dá o seu consentimento expreso para que as cookies propias e de terceiros sexan rexistradas e utilizadas. Ao rexeitar as cookies, acepta que só se usarán as súas propias cookies para mellorar a experiencia do usuario. Podes obter máis información, ou saber como cambiar a configuración, na nosa páxina Normas de uso
Tiven un problema de consumo e quero reclamar. Onde podo poñer unha reclamación?
Para presentar unha reclamación ten diversas alternativas:
A través da OMIC. O Concello da Coruña ten a disposición de todos os veciños da cidade da Coruña unha Oficina Municipal de Información ao Consumidor onde ademais de ofrecerlle asesoramento e información ante calquera problema de consumo danlle a posibilidade de presentar unha reclamación cubrindo un formulario de reclamación.
A través dos servizos centrais ou provinciais do Instituto Galego de Consumo.
Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge.
Instalar agora un navegador compatible