AZ
Telemático, Presencial
Descarga e envío do formulario
Autorizacións, licenzas, concesións e homologacións
Sector público, Urbanismo e infraestruturas
Si
Ten por obxecto a execución de obras en vías públicas por causa das instalacións para conducións de servizos públicos de subministracións (auga, electricidade, gas, telefonía...) que requiren a previa licenza municipal, que terá por obxecto aprobar o trazado proposto polo tiular da instalación, así como as características das devanditas obras, e a súa forma e prazo de execución
Apertura de gabias
Quen sexa titulares das redes de servizo ou calquera persoa física ou xurídica que teña que executar en vía pública unha conexión privada de inmoble á rede de servizos.
Formulario específico de solicitude debidamente cuberto acompañado da documentación necesaria
Suxeito ao pago de taxas por tramitación e obtención de licenzas reguladas nas Ordenanzas Fiscais Nº 1 , Nº 3 e Nº 26
Tarifa aplicable: metros lineais da gabia, pola duración e o importe establecido na Ordenanza Fiscal Nº 26. Ademais, se modulará co coeficiente de ponderación asignado á rúa na que se executará a obra, segundo o rueiro fiscal aprobado.
Titular da Dirección de Área de Infraestruturas e Mobilidade
Sen o pago das taxas ou sen achegar a solicitude específica debidamente cumprimentado cos datos técnicos da gabia, así como situación e duración da mesma, non poderá tramitar a solicitude, requiríndose ao interesado a súa corrección durante o prazo de dez días hábiles.
Unha vez autorizada a canalización, obrigatoriamente o titular da licenza deberá prestar garantía para reposición de pavimentos, que será devolta unha vez transcorridos SEIS meses desde a finalización das obras se as mesmas considéranse en óptimas condicións.
Normativas relacionadas
Sen prazo.
Documentos relacionados
Deberá dispoñer de certificado dixital .
Unha vez cuberta a solicitude telemática debe ter preparados os ficheiros que necesite para xustificar a instalación que solicita, segundo especifícase na apartado "Documentación necesaria".
No proceso de presentación solicitaráselle que asine dixitalmente a documentación presentada (deberá dispoñer de Autofirma no seu equipo), polo que non é recomendable asinar previamente a solicitude ou outros documentos.
A través desta Sede electrónica municipal.
En aplicación do artigo 14.2 da Lei 39/2015, de Procedemento Administrativo Común, teñen a obrigación de realizar este trámite, a través da Sede electrónica:
a) As persoas xurídicas.
b) As entidades sen personalidade xurídica (asociacións, sociedades civís, comunidades de propietarios, etc).
c) Quen exerza unha actividade profesional para a que se requira colegiación obrigatoria, para os trámites e actuacións que realicen coas Administracións Públicas en exercicio da devandita actividade profesional. En todo caso, dentro deste colectivo entenderanse incluídos os notarios e rexistradores da propiedade e mercantís.
d) Quen represente a un interesado que estea obrigado a relacionarse electronicamente coa Administración.
https://sede.coruna.gal/opensiac/action/tramitacion?method=enter&id=403
Tres meses para a súa resolución e dez días para a súa notificación desde a adopción da resolución.
Desestimatorio
As licenzas terán unha vixencia de seis meses podendo prorrogarse a súa vixencia mediante solicitude do titular da mesma presentando solicitude antes da finalización do período de vixencia.
Contra a Resolución de concesión/denegación da instalación solicitada poderanse interpoñer os seguintes recursos:
Outras versións
Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible