PEV
Presencial, Telemático
Descarga e envío do formulario
Autorizacións, licenzas, concesións e homologacións, Rexistros e censos
Saúde
Si
Os cemiterios municipais teñen por finalidade a inhumación de cadáveres, restos cadavéricos e cinzas do municipio.
A actualización da titularidade de cada unha das instalacións funerarias (nichos, panteóns, sepulturas, cinceiros...) dos tres cemiterios municipais (San Amaro, Santa María de Oza e Santa Cecilia de Feans) posibilita a súa utilización, xa que soamente os titulares vivos poden acceder ao seu uso.
Cambio de titularidade de instalacións funerarias
Persoa física, interesado principal ou representante.
Taxas fixadas na ordenanza fiscal número 9 en vigor.
Titular da Concellería Delegada de Medio Ambiente e Sustentabilidade.
Normativas relacionadas
Sen prazo.
Documentos relacionados
Cubrir o impreso de solicitude dirixido ao Servizo de Medio Ambiente e demais documentación que se indica na apartado Documentación necesaria.
Nas Oficinas de rexistro municipais estará dispoñible o formulario de solicitude específico, que tamén se pode descargar desde esta páxina.
Tamén poderán remitirse mediante as demais formas previstas no artigo 16.4 da Lei 39/2015, de 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
Deberá dispoñer de certificado dixital .
Unha vez cuberta a solicitude telemática debe ter preparados os ficheiros que necesite para xustificar na solicitude, segundo especifícase na apartado "Documentación necesaria".
No proceso de presentación solicitaráselle que asine dixitalmente a documentación presentada (deberá dispoñer de Autofirma no seu equipo), polo que non é recomendable asinar previamente a solicitude ou outros documentos.
A través desta Sede electrónica municipal.
En aplicación do artigo 14.2 da Lei 39/2015, de Procedemento Administrativo Común, teñen a obrigación de realizar este trámite, a través da Sede electrónica:
a) As persoas xurídicas.
b) As entidades sen personalidade xurídica (asociacións, sociedades civís, comunidades de propietarios, etc).
c) Quen exerza unha actividade profesional para a que se requira colegiación obrigatoria, para os trámites e actuacións que realicen coas Administracións Públicas en exercicio da devandita actividade profesional. En todo caso, dentro deste colectivo entenderanse incluídos os notarios e rexistradores da propiedade e mercantís.
d) Quen represente a un interesado que estea obrigado a relacionarse electronicamente coa Administración.
Tres meses.
Desestimatorio
Contra a Resolución que se dite poderanse interpoñer os seguintes recursos:
Outras versións
Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible