Cambio de titularidade de instalacións funerarias
Aberto
Os cemiterios municipais teñen por finalidade a inhumación de cadáveres, restos cadavéricos e cinzas do municipio.
A actualización da titularidade de cada unha das instalacións funerarias (nichos, panteóns, sepulturas, cinceiros...) dos tres cemiterios municipais (San Amaro, Santa María de Oza e Santa Cecilia de Feans) posibilita a súa utilización, xa que soamente os titulares vivos poden acceder ao seu uso.
Presencial, Telemático
Autorizacións, licenzas, concesións e homologacións, Rexistros e censos
Saúde
Si
Descarga e envío do formulario
Persoa física, interesado principal ou representante.
Taxas fixadas na ordenanza fiscal número 9 en vigor.
Titular da Concellería Delegada de Medio Ambiente e Sustentabilidade.
Normativas relacionadas
Sen prazo.
Documentos relacionados
Cubrir o impreso de solicitude dirixido ao Servizo de Medio Ambiente e demais documentación que se indica na apartado Documentación necesaria.
Nas Oficinas de rexistro municipais estará dispoñible o formulario de solicitude específico, que tamén se pode descargar desde esta páxina.
Tamén poderán remitirse mediante as demais formas previstas no artigo 16.4 da Lei 39/2015, de 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
Deberá dispoñer de certificado dixital .
Unha vez cuberta a solicitude telemática debe ter preparados os ficheiros que necesite para xustificar na solicitude, segundo especifícase na apartado "Documentación necesaria".
No proceso de presentación solicitaráselle que asine dixitalmente a documentación presentada (deberá dispoñer de Autofirma no seu equipo), polo que non é recomendable asinar previamente a solicitude ou outros documentos.
A través desta Sede electrónica municipal.
En aplicación do artigo 14.2 da Lei 39/2015, de Procedemento Administrativo Común, teñen a obrigación de realizar este trámite, a través da Sede electrónica:
a) As persoas xurídicas.
b) As entidades sen personalidade xurídica (asociacións, sociedades civís, comunidades de propietarios, etc).
c) Quen exerza unha actividade profesional para a que se requira colegiación obrigatoria, para os trámites e actuacións que realicen coas Administracións Públicas en exercicio da devandita actividade profesional. En todo caso, dentro deste colectivo entenderanse incluídos os notarios e rexistradores da propiedade e mercantís.
d) Quen represente a un interesado que estea obrigado a relacionarse electronicamente coa Administración.
Tres meses.
Desestimatorio
Contra a Resolución que se dite poderanse interpoñer os seguintes recursos:
Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible