ITEUPOR
Telemático, Presencial
Descarga e envío do formulario
Autorizacións, licenzas, concesións e homologacións
Urbanismo e infraestruturas, Comercio, Sector público
Si
Renovación da autorización municipal para instalar terrazas en espazos de uso público nalgunha das seguintes modalidades:
Instalación de terrazas en espazos de uso público (renovación terraza xa autorizada)
Poderá solicitar a renovación da autorización o titular da licenza de actividade do establecemento hostaleiro.
Presentar a documentación requirida á que deberá achegarse o xustificante de pago das taxas
Autorización suxeita a taxa:
O pago das taxas da ordenanza 1 é un depósito previo segundo o disposto nas Ordenanzas Fiscais, polo que o xustificante do pago deberá achegarse á solicitude.
O pago realizado en concepto de depósito previo non supón que a persoa interesada estea autorizada. É necesario obter a correspondente autorización, da que se deberá ter unha copia no momento da realización da ocupación.).
Titular da Concellería Delegada de Urbanismo, Vivenda, Infraestruturas e Mobilidade
As modificacións tramitaranse como nova solicitude.
Normativas relacionadas
Documentación xeral
Documentación específica de terrazas sitas en espazos de dominio privado e uso público
No caso de que o titular do espazo sexa unha Comunidade de Propietarios
Documentos relacionados
Deberá dispoñer de certificado dixital .
Unha vez cuberta a solicitude telemática debe ter preparados os ficheiros que necesite para xustificar a instalación que solicita, segundo especifícase na apartado "Documentación necesaria".
No proceso de presentación solicitaráselle que asine dixitalmente a documentación presentada (deberá dispoñer de Autofirma no seu equipo), polo que non é recomendable asinar previamente a solicitude ou outros documentos.
A través desta Sede electrónica municipal.
En aplicación do artigo 14.2 da Lei 39/2015, de Procedemento Administrativo Común, teñen a obrigación de realizar este trámite, a través da Sede electrónica:
a) As persoas xurídicas.
b) As entidades sen personalidade xurídica (asociacións, sociedades civís, comunidades de propietarios, etc).
c) Quen exerza unha actividade profesional para a que se requira colegiación obrigatoria, para os trámites e actuacións que realicen coas Administracións Públicas en exercicio da devandita actividade profesional. En todo caso, dentro deste colectivo entenderanse incluídos os notarios e rexistradores da propiedade e mercantís.
d) Quen represente a un interesado que estea obrigado a relacionarse electronicamente coa Administración.
https://sede.coruna.gal/opensiac/action/tramitacion?method=enter&id=483
Un mes desde a presentación da documentación completa.
Desestimatorio
Contra a resolución que se dite, poderase interporner:
- Recurso potestativo de reposición.
- Recurso contencioso-administrativo.
Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible