ROMIC
Telemático, Presencial
Descarga e envío do formulario
Suxerencias, queixas, denuncias e información aos cidadáns
Comercio, Asociacións e arbitraxe de consumo
Si
Calquera persoa, que considere que os seus dereitos como consumidora, víronse vulnerados, na adquisición e utilización dun ben ou servizo, pode presentar unha reclamación ante a OMIC.
Non poden reclamar á OMIC os que non actúen como consumidores finais e adquiren o produto ou servizo para a súa actividade empresarial, profesional ou artesanal.
A OMIC só atenderá as reclamacións e as denuncias de persoas que estean empadroadas neste municipio.
Reclamacións na Oficina Municipal de Información á persoa Consumidora (OMIC)
Calquera persoa, física ou xurídica que, como destinataria final, adquire, utiliza ou goza de bens e de servizos para o seu consumo ou uso particular, familiar ou colectivo, e sempre que o realícese dentro dunha relación de consumo isto é aquela que se produce entre as empresas e os consumidores finais.
Ser consumidor final.
Non poden reclamar á OMIC os que non actúen como consumidores finais e adquiren o produto ou servizo para a súa actividade empresarial, profesional ou artesanal.
A OMIC só atenderá as reclamacións e as denuncias de persoas que estean empadroadas neste municipio.
Ningún.
O que resulte competente de conformidade coa normativa vixente.
Todo establecemento aberto ao público debe de dispoñer de follas de reclamación establecidas regulamentariamente, que o consumidor pode solicitar para presentar a reclamación.
Sen prazo.
Impreso de reclamación ante a OMIC: Solicitude específica debidamente cumprimentada (modelo 005).
Documentación acreditativa: Documentación acreditativa dos feitos alegados, exemplos: xustificantes de compra, contratos, orzamentos, xustificante de depósito, etc.
Documentos relacionados
Solicitude específica debidamente cumprimentada (modelo 005), acompañada da documentación acreditativa dos feitos alegados.
Deberá dispoñer de certificado dixital .
Unha vez cuberta a solicitude telemática debe ter preparados os ficheiros que necesite para xustificar a instalación que solicita, segundo especifícase na apartado "Documentación necesaria".
No proceso de presentación solicitaráselle que asine dixitalmente a documentación presentada (deberá dispoñer de Autofirma no seu equipo), polo que non é recomendable asinar previamente a solicitude ou outros documentos.
A través desta Sede electrónica municipal.
En aplicación do artigo 14.2 da Lei 39/2015, de Procedemento Administrativo Común, teñen a obrigación de realizar este trámite, a través da Sede electrónica:
a) As persoas xurídicas.
b) As entidades sen personalidade xurídica (asociacións, sociedades civís, comunidades de propietarios, etc).
c) Quen exerza unha actividade profesional para a que se requira colegiación obrigatoria, para os trámites e actuacións que realicen coas Administracións Públicas en exercicio da devandita actividade profesional. En todo caso, dentro deste colectivo entenderanse incluídos os notarios e rexistradores da propiedade e mercantís.
d) Quen represente a un interesado que estea obrigado a relacionarse electronicamente coa Administración.
O prazo máximo de resolución dependerá do tipo de reclamación ou denuncia.
Non procede
Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible