Concello da Coruña

Concello da Coruña

PERTAX

Permiso Municipal de Taxista

Canles:

Telemático, Presencial

Nivel de tramitacion electronica:

Descarga e envío do formulario

Tipo:

Autorizacións, licenzas, concesións e homologacións

Materia:

Transporte, Sector público

Vixente:

Si

Solicitude para obter o permiso municipal de taxista.

A cidadanía que desexe conducir un vehículo destinado ao servizo de taxi do Concello da Coruña deberá obter o permiso municipal de taxi.

CARACTERÍSTICAS DO EXAME:

Para obter os permisos municipais de taxi será necesario realizar un exame, que terá lugar o primeiro venres hábil de cada mes no Departamento de Mobilidade situado na Estación de Autobuses (r/ Caballeros s/n). As persoas aspirantes poderán cometer un máximo de cinco fallos. O/a solicitante poderá realizar a proba de aptitude un máximo de dúas veces; no caso de que non consiga superar o exame nos dous intentos estipulados, deberá aboar novamente a taxa pola realización da proba.

Na páxina web pódese consultar o temario esixido para o exame.

VIXENCIA:

O permiso terá un validez de 5 anos e deberase renovar unha vez que transcorrese o devandito prazo. Se non se usa o permiso durante un prazo máximo de seis meses, será revogado. No caso de que non se exerza por atoparse en situación de desemprego involuntario o permiso seguirá vixente durante un prazo máximo de dous anos.

RECOLLIDA DO PERMISO:

A retirada do permiso realizaraa a persoa interesada no Departamento de Mobilidade unha vez recibida a notificación. Para recoller o carné deberá presentar:

- Orixinal e copia do contrato de traballo.

- Orixinal e copia da inscrición de alta na Seguridade Social.

- Declaración responsable na que manifeste que presta o servizo de taxi con exclusiva dedicación, cumprindo o fixado na Lei 4/2013, do 30 de maio (art. 20 apart. 1).

Permiso municipal de taxista 2020

Inscricións:

Sobre o procedemento

A quen vai dirixido?:

Persoas físicas que desexen obter o permiso municipal de taxista.

Requisitos:

Superar o exame para obter o permiso.

  • CARACTERÍSTICAS DO EXAME:

Para obter os permisos municipais de taxi será necesario realizar un exame, que terá lugar o primeiro venres hábil de cada mes no Departamento de Mobilidade, situado na Estación de Autobuses (r/ Caballeros s/n).

As persoas aspirantes poderán cometer un máximo de cinco fallos. O/a solicitante poderá realizar a proba de aptitude un máximo de dúas veces; no caso de que non consiga superar o exame nos dous intentos estipulados, deberá aboar novamente a taxa pola realización da proba.

Na páxina web municipal pódese consultar o temario esixido para o exame.

Prezo / Custo:

Suxeito a taxa en virtude das ordenanzas fiscais números 1 e 13.

Órgano que resolve:

Concelleiro de Urbanismo, Vivenda, Infraestruturas e Mobilidade

Máis información:

CARACTERÍSTICAS DO EXAME:

Para obter os permisos municipais de taxi será necesario realizar un exame, que terá lugar o primeiro venres hábil de cada mes no Departamento de Mobilidade situado na Estación de Autobuses (r/ Caballeros s/n).

As persoas aspirantes poderán cometer un máximo de cinco fallos. O/a solicitante poderá realizar a proba de aptitude un máximo de dúas veces; no caso de que non consiga superar o exame nos dous intentos estipulados, deberá aboar novamente a taxa pola realización da proba.

Na páxina web pódese consultar o temario esixido para o exame.

VIXENCIA:

O permiso terá un validez de 5 anos e deberase renovar unha vez que transcorrese o devandito prazo.

Se non se usa o permiso durante un prazo máximo de seis meses, será revogado. No caso de que non se exerza por atoparse en situación de desemprego involuntario o permiso seguirá vixente durante un prazo máximo de dous anos.

RETIRADA DO PERMISO:

A retirada do permiso realizaraa a persoa interesada no Departamento de Mobilidade unha vez recibida a notificación.

Para recoller o carné deberá presentar:

- Orixinal e copia do contrato de traballo.

- Orixinal e copia da inscrición de alta na Seguridade Social.

- Declaración responsable na que manifeste que presta o servizo de taxi con exclusiva dedicación, cumprindo o fixado na Lei 4/2013, do 30 de maio (art. 20 apart. 1).

Presentación

Documentación necesaria:

  • Solicitude xeral
  • Xustificante de aboar a taxa
  • Documentación do vehículo:
    • Copia do DNI
    • Copia BTP
    • 3 fotografías tamaño carné (para renovacións 2)

Documentos relacionados

  • mod 001 solicitude xeral (65 KB)

Canles de presentación

Presencial

Que se necesita?:

  • Solicitude xeral
  • Xustificante de aboar a taxa
  • Documentación do vehículo:
    • Copia do DNI
    • Copia BTP
    • 3 fotografías tamaño carné (para renovacións 2)

Como se fai?:

  • De forma presencial no Rexistro Xeral así como nas localizacións indicadas no apartado de rexistros municipais.
  • Por correo certificado dirixido ao Rexistro Xeral do concello.
  • Nos demais supostos contemplados no art .16.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas.

Internet

Que se necesita?:

  • Deberá dispoñer de certificado dixital.
  • Unha vez cuberta a solicitude telemática, se vostede debese presentar máis documentación para achegar á solicitude, deberá ter preparados os ficheiros que necesite segundo se especifica no apartado "Documentación necesaria".
  • No proceso de presentación solicitaráselle que asine dixitalmente a documentación presentada (deberá dispoñer de Autofirma no seu equipo), polo que non é recomendable asinar previamente a solicitude ou outros documentos.

Como se fai?:

  • A través desta Sede electrónica municipal.

En aplicación do artigo 14.2 da Lei 39/2015, do procedemento administrativo común, teñen a obriga de realizar este trámite a través da Sede electrónica:

a) As persoas xurídicas.

b) As entidades sen personalidade xurídica (asociacións, sociedades civís, comunidades de propietarios etc.).

c) Quen exerza unha actividade profesional para a que se requira colexiación obrigatoria, para os trámites e actuacións que realicen coas administracións públicas en exercicio da devandita actividade profesional. En todo caso, dentro deste colectivo entenderanse incluídos os notarios e rexistradores da propiedade e mercantís.

d) Quen represente a un interesado que estea obrigado a relacionarse electronicamente coa Administración.

Páxina web:

Tramitar

Teléfono

Despois

Prazo de resolución:

3 meses

E despois?:

Recursos posibles:

- Recurso potestativo de reposición

- Recurso contencioso-administrativo

Que che parece esta sección?

-101-101-101

Tes un navegador demasiado antigo!

Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible

Iniciar sesión