USOINSDEP
Presencial, Telemático
Descarga e envío do formulario
Autorizacións, licenzas, concesións e homologacións
Poboación e comunidades, Deporte
Si
Este procedemento xestiona a posta a disposición a favor de particulares e entidades deportivas, das instalacións deportivas de xestión directa municipal, así como as convocatorias dos programas de eventos, campañas, cursos, xornadas e outras actividades deportivas.
No uso das instalacións deportivas ás que se refire este procedemento, daráselles prioridade ás entidades deportivas e aquelas sociais que presenten proxectos de actividades de carácter educativo ou de reinserción para executar con tales usos.
En ningún caso se admitirá a realización de carácter económico. Exceptúase o cobro de entradas, nese caso, o concello deberá participar nos devanditos ingresos nos termos regulados na Ordenanza fiscal n.º 15.
Solicitude de uso puntual de instalacións para eventos e outras actividades deportivas
Persoas físicas e xurídicas que desexen facer uso puntual das instalacións deportivas de xestión directa municipal para eventos, campañas, cursos, xornadas e outras actividades deportivas.
Taxa segundo ordenanza fiscal nº15.
No caso de que a actividade para desenvolver sexa de interese público ou social, poderá pedirse expresamente na solicitude o patrocinio da mesma, o que implicaría a exención da taxa en caso de concederse.
Titular da Concellería Delegada de Deportes.
Normativas relacionadas
Prazo máximo de resolución e notificación: 3 meses.
Documentos relacionados
Cubrir o impreso específico de solicitude (modelo 082) e demais documentación que se sinala na apartado Documentación necesaria
Deberá dispoñer de certificado dixital .
Unha vez cuberta a solicitude telemática debe ter preparados os ficheiros que necesite para xustificar a instalación que solicita, segundo especifícase na apartado "Documentación necesaria".
No proceso de presentación solicitaráselle que asine dixitalmente a documentación presentada (deberá dispoñer de Autofirma no seu equipo), polo que non é recomendable asinar previamente a solicitude ou outros documentos.
A través desta Sede electrónica municipal.
En aplicación do artigo 14.2 da Lei 39/2015, de Procedemento Administrativo Común, teñen a obrigación de realizar este trámite, a través da Sede electrónica:
a) As persoas xurídicas.
b) As entidades sen personalidade xurídica (asociacións, sociedades civís, comunidades de propietarios, etc).
c) Quen exerza unha actividade profesional para a que se requira colegiación obrigatoria, para os trámites e actuacións que realicen coas Administracións Públicas en exercicio da devandita actividade profesional. En todo caso, dentro deste colectivo entenderanse incluídos os notarios e rexistradores da propiedade e mercantís.
d) Quen represente a un interesado que estea obrigado a relacionarse electronicamente coa Administración.
Tres meses.
Desestimatorio
Recursos posibles:
Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible