Uso de cookies nas páxinas web do Concello da Coruña
Empregamos cookies propias (de sesión, de personalización, de preferencias) para mellorar a experiencia do usuario a través do sitio web e cookies de terceiros xeradas por servizos ou provedores externos ao sitio web, que recollen datos estatísticos, de uso, gustos dos usuarios, etc. Ao aceptar todas as cookies, dá o seu consentimento expreso para que as cookies propias e de terceiros sexan rexistradas e utilizadas. Ao rexeitar as cookies, acepta que só se usarán as súas propias cookies para mellorar a experiencia do usuario. Podes obter máis información, ou saber como cambiar a configuración, na nosa páxina Normas de uso
Servizo de atención durante as 24 horas do día, os 365 días do ano, mediante un dispositivo que permite a acódelas usuarias, ante calquera situación de emerxencia e con tan só apertar un botón, comunicarse coa central, atendida por persoal especializado, para dar resposta á crise presentada.
A Teleasistencia Domiciliaria é un servizo de atención telefónica ininterrompida que consta dunha unidade de alarma (medallón ou pulseira) que leva acódea usuaria, un terminal telefónico e unha central informatizada, receptora de chamadas, situada no centro de atención.
Persoas que viven ou están soas e cuxas limitacións físicas e/ou psíquicas impídanlles ou dificulten a solicitude de axuda ou aviso a familiares e servizos médicos en caso de urxencia.
Padecer patoloxías ou ter limitacións persoais polas que se atopen en situacións de especial fraxilidade ou vulnerabilidade, e que requiran a utilización de dispositivos de alarma e control.
Requisitos:
Estar empadroado/a e residir no municipio da Coruña.
Dispoñer de linea telefónica.
Non padecer limitacións auditivas que impidan a utilización do servizo.
Pertencer ao colectivo ao que vai dirijido.
Prezo / Custo:
Ningún.
Órgano que resolve:
Titular da Concellería Delegada de Igualdade, Benestar Social e Participación
Máis información:
A Teleasistencia Domiciliaria é un servizo de atención telefónica ininterrompida que consta dunha unidade de alarma (medallón ou pulseira) que leva acódea usuaria, un terminal telefónico e unha central informatizada, receptora de chamadas, situada no centro de atención.
Está activo as 24 horas do día, os 365 días do ano.
Solicitude de servizos de maiores, dependencia e discapacidade.
Certificado de pensións: Certificado de pensións (expedido polo INSS ou a entidade que proceda), prestación, nómina da persoa solicitante e de todos os membros da unidade de convivencia computables para efectos da capacidade económica.
Declaración da renda ou certificado negativo: Fotocopia da declaración da renda ou certificado negativo da mesma, de todos as persoas que convivan no domicilio. (Poderase substituir pola autorización asinada que consta na solicitude a favor do Concello da Coruña, para realizar as comprobacións oportunas).
Documentos identificativos: D.N.I , NIF, pasaporte ou NIE no caso de persoas estranxeiras de todos os membros da unidade de convivencia computables para os efectos de capacidade económica.
Cartón sanitario: Fotocopia de cartón sanitario da persoa solicitante ou no seu caso da mutualidade correspondente.
Informe médico: Informe médico sobre estado de saúde e tratamento médico prescrito.
Cubrir o impreso de solicitude específico e demais documentación que se indica na apartado Documentación necesaria.
Como se fai?:
Acudir ás Oficinas de rexistro municipais, onde estará dispoñible o formulario de solicitude e demais documentación para cubrir que tamén poderá descargalos desde esta páxina.
Tamén poderán remitirse mediante as demais formas previstas no artigo 16.4 da Lei 39/2015, de 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
Para acceder a esta prestación debe:
Acudir sen cita previa á oficina municipal de dependencia, maiores e discapacidade para recibir asesoramento sobre a idoneidade desta prestación.
Presentar solicitude do servizo coa correspondente documentación
Entrevista domiciliaria de valoración con persoal técnico municipal e que se concertará previamente vía telefónica.
Unha vez cuberta a solicitude telemática debe ter preparados os ficheiros que necesite para xustificar a solicitude que solicita e/ou aqueles que sexan necesarios segundo o procedemento e segundo especifícase na apartado "Documentación necesaria".
No proceso de presentación solicitaráselle que asine dixitalmente a documentación presentada (deberá dispoñer de Autofirma no seu equipo), polo que non é recomendable asinar previamente a solicitude ou outros documentos.
b) As entidades sen personalidade xurídica (asociacións, sociedades civís, comunidades de propietarios, etc).
c) Quen exerza unha actividade profesional para a que se requira colegiación obrigatoria, para os trámites e actuacións que realicen coas Administracións Públicas en exercicio da devandita actividade profesional. En todo caso, dentro deste colectivo entenderanse incluídos os notarios e rexistradores da propiedade e mercantís.
d) Quen represente a un interesado que estea obrigado a relacionarse electronicamente coa Administración.
Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge.
Instalar agora un navegador compatible