Condicións do servizo
1.- Titular:
PESCADOS MIJESAN, S.L.
Peirao San Diego ,s/n
15006 A Coruña
NIF: B- 70035274
2.- Enderezo da instalación:
O mesmo
3.- Actividade:
Compra de peixe e marisco fresco, lavado, envasado e distribución a clientes.
CNAE: 5138
RDPH: Clase 1, Grupo 3, Alimentación.
4.- Tipoloxía de augas residuais:
- Vertedura composta por augas fecais sanitarias, con augas procedentes da limpeza do peixe e limpeza das instalacións.
- Vertedura de augas pluviais.
- Ten sistema separativo.
5.- Coordenadas UTM arqueta toma mostras, FUSO 29.:
X: 548.984
E: 4.800.718
6.- Coordenadas UTM da conexión de fecais ao Saneamento Municipal. Fuso 29:
X: 548.984
E: 4.800.714
7.- Coordenadas UTM, pozo rexistro pluviais. Fuso 29:
X: 549.028
E: 4.800.764
8.- Volume auga consumida da Rede Pública Municipal:
7.300 m3/ano 20,0 m3/día.
9.- Valores límite de emisión e parámetros a controlar:
Valor medio diario máximo |
Valor instantáneo máximo |
|
Aceites e graxas |
100 mg/l |
150 mg/l |
Amoníaco |
30 mg/l |
30 mg/l |
Condutividade |
5.000 mµ/cm |
5.000 mµ/cm |
DBO5 |
500 mgO2/l |
1.000 mgO2/l |
DQO |
1.000 mgO2/l |
1.500 mgO2/l |
Nitróxeno amoniacal |
30 mg N/l |
50 mg N/l |
Nitróxeno Kheldajl |
40 mg N/l |
50 mg N/l |
PH |
5,5 - 9 |
5,5 - 9 |
Sólidos en suspensión |
500 mg/l |
1.000 mg/l |
Tensioactivos aniónicos |
6 mg MBAS/l |
20 mg MBAS/l |
10.- Horario de Vertedura:
Caudal uniforme todo o ano en horario de apertura do establecemento.
11.- Prazo para adaptarse aos límites de vertedura:
Segundo a documentación achegada, xa cumpre a instalación neste momento os límites de Vertedura.
12.- Programa de control de Verteduras:
. A toma de mostras e as analíticas, hanse de efectuar por laboratorio homologado.
. Cada trimestre, efectuarase unha analítica dos elementos do apartado 9) desta Autorización.
. Cada ano enviaranse ao Concello as analíticas trimestrais e anuais efectuadas.
. Cada ano enviásense ao Concello os datos do consumo anual de auga da Rede Pública.
. Cada ano presentarase a seguinte documentación relativa aos residuos xerados no separador de graxas/hidrocarburos/sólidos grosos existentes:
13.- Prazo e validez do permiso de Vertedura:
Oito anos desde a notificación da concesión da Autorización de Vertedura, salvo os condicionantes do Artigo 15.5 da citada Ordenanza Municipal.
14.- Actuacións e medidas que deben de ser postas en caso de emerxencia:
Se unha analítica das recollidas trimestralmente dá valores por encima dos límites, deberá de comunicarse, antes de 24 horas ao Concello para tomar as medidas oportunas.
Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible